KO REIKIA: DUJŲ ĮRANGOS REGULIAVIMO AR DIAGNOSTIKOS?

Užsiimam automobilių maitinimo sistemų perdirbimu alternatyviniam SND kurui ir jų remontu ne vieneri metai. Paskutinius penkioliką metų montuojam 4 tipo dujinę įrangą. Padaugėjo savaime ir jos remonto darbų. 4 tipas – tai galingai kompiuterizuota dujų įranga ,kuri pati gali reguliuoti kuro mišinį iki 20-25%. Aišku, kad iškarto po sumontavimo į automobilį, būtinai reikia atlikti jos kalibravimą, derinimą ir t.t. Visą tą procedūrą galima pavadinti – REGULIAVIMAS. Bet kai klientas atvažiuoja su nedirbančiu dujomis automobiliu ir prašo padaryti reguliavimą, (nes jam taip pasakė kažkoks patyręs meistras, kuris negali to padaryti pats dėl to, kad jis neturi programos ar laiduko su kuriuo jungiamasi prie PC). Iš karto galima pasakyti: ne laiduko jis neturi, o proto. Jeigu automobilis su 4 tipo dujų įranga sėkmingai važiavo ne vieną mėnesį, o paskui atsirado gedimai, reguliavimas nepadės. Reikalingas remontas. Prieš tą remontą siūlloma padaryti diagnostiką, kad išsiaiškinti, kokia būtent dujinės įrangos detalė o gal ir ne dujinės įrangos, o uždegimo sistemos yra sugedusi, o gal benzino sistemą reikia remontuoti arba jos detalę pakeisti. Galbūt žmonės nemato skirtumo tarp reguliavimo ir remonto ? Yra klientų, kurie už diagnostiką atsisako mokėti. Atsieit automobilis po diagnostikos kaip buvo nevažiuojantis taip ir liko o tai, kad autošaltkalvis tikrino automobilį valandą laiko ir rado defektą tai čia ne darbas?
Autorius   Roman Doval

 

Scroll to Top