KOKIUS PURKŠTUKUS PASIRINKTI?

Pagrindiniai elementai 4-o tipo dujinėje įrangoje, nuo kurių daug kas priklauso ( dujų padavimas, dinamika, sąnaudos dujų, stabilus darbas laisvomis apsukomis, stabilus persijungimas iš benzino į dujas) yra PURKŠTUKAI. Jie dirba pačiomis sunkiausiomis sąlygom ir režimais varikliuose. Per savo gyvavimo laiką purkštukai atsidaro ir užsidaro ne vieną milijoną kartų, ko negalima pasakyti apie patį valdymo bloką(kompiuterį) arba reduktorių. Valdymo blokų ir jų sudedamųjų dalių gamybos technologija nuo pat pradžių praktiškai nesikeičia, juos gamina kompiuterizuoti robotai. Programinio aprūpinimo principai lieka vienodi, skiriasi tik išorinis apipavidalinimas. Purkštukus galima skirstyti į keletą tipų:
1 variantas – VALTEK. Tai gali būti netik Valtek gaminiai, bet ir kitų gamintojų, sakysim ALEX, REG, RAIL. Visi turi panašią konstrukciją, techninius duomenis, vienodus remonto komplektus, kainą, jų resursas iki pirmo remonto apie 40 tūks.km.
2 variantas – MAGIC, BRC RAIL. Konstrukcija skiriasi, bet jie neišardomi, dirba gana ilgai( apie 200 tūkst. km).
3 variantas – KEICHIN ir panašios konstrukcijos(HANA H2000). Tai purkštukai, kurių konstrukcija, gaminimo technologija ir techniniai parametrai labai panašūs į benzininių purkštukų. Jų resursas 300 tūkst. km.
Autorius: Roman Doval
Scroll to Top